Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
August 3
Image Size
3.6 MB
Resolution
692×28504
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
930 (1 today)
Favourites
52 (who?)
Comments
60
Downloads
1
×
Double Trouble - Crossdress by Zetahadrian Double Trouble - Crossdress by Zetahadrian
YAy~ Finished the photostory for yesterday dollmeet! XD. It included a few owners' idea. And the rule of the meet was to bring any 2 boys crossdressed as a girl. Owners can pair up with others' doll too, but they must be wearing the same clothes' theme.

Thanks lipslock (name was strike out to protect her safety ><) for this wonderful idea! In the end, we all had fun! I was glad that EIDs joined in for the fun too~ Yes~~ muscle man in girl clothes!!! Hohohoho~ Got to thank Na7s for sacrificing one from her EID hunk troop for the most sexy dressed up! ><

Also, it is so nice to see the attendees spent effort to dress their dolls to the theme. I like how cian1675 dressed up her doll in boho. Her doll outfits were very well thought through. Also, the least expected crossdresser, Haru (belongs to ShioriErde) was game enough to attend. XD

The pariring include:
Kristolf & Caillen (boho) - belong to cian1675
Jae & Haru (Fairy Kei) - belong to lipslock & ShioriErde
Krios & Hijikata (Masquerade) - belong to lipslock & me
Zak & Kenji (Roman) - belong to Na7s & me

Below are uploads from others. XD
Babes Bruh by Na7s  Ladies night by lipslock  What are you looking at?! by cian1675
Add a Comment:
 
:icongalaxyboi:
GalaxyBoi Featured By Owner Oct 15, 2014  Hobbyist General Artist
Brilliant! haha  <3
Reply
:iconzetahadrian:
Zetahadrian Featured By Owner Oct 16, 2014
Thank you! XD
Reply
:icongalaxyboi:
GalaxyBoi Featured By Owner Oct 16, 2014  Hobbyist General Artist
You are welcome! 
Reply
:iconshoulda-been-a-cat:
shoulda-been-a-cat Featured By Owner Aug 23, 2014  Hobbyist General Artist
Ahahaha that is amazing :heart:
Reply
:iconzetahadrian:
Zetahadrian Featured By Owner Aug 29, 2014
Hee~ I totally enjoyed it back there! I just love teasing them! XDDD
Reply
:iconshoulda-been-a-cat:
shoulda-been-a-cat Featured By Owner Aug 30, 2014  Hobbyist General Artist
:D I would too! haha
Reply
:iconmouldysweets:
Mouldysweets Featured By Owner Aug 10, 2014  Hobbyist General Artist
ahhaah this is such an interesting meet~ hahaha
Reply
:iconzetahadrian:
Zetahadrian Featured By Owner Aug 12, 2014
Oh yes! It was really fun! Hope the next one can be as fun. :)
Reply
:iconmouldysweets:
Mouldysweets Featured By Owner Aug 20, 2014  Hobbyist General Artist
haha i find that the theme gets more and more challenging ^^*
Reply
:iconhhisprincess:
hhisprincess Featured By Owner Aug 10, 2014
*dies laughing* OMG. The effort you all put into this photostory. It's laughter from beginning to the end. Love it when Krios and Hijikata tried to run away carrying their skirts. They totally looked like "ladies" xDDD
Reply
Add a Comment: